尼泊尔 Nepalian Agostmid作词/作曲/编曲/制作人:YL™/YalL™十年童话 一年听话告诉我只能作答无边的海洋 蓝色的天空树林的牵挂一年计划 五年生化扬起嘴角的作伴风霜五类 声音的天空我住在心里的一个脸颊Verse:不当不累 不因为是非面对 焦距的影片我知道这诗歌送别了我的侧脸相信有牵连音乐什么 回事去看清了这 无焦急的控辩仿佛我还在我的诗歌里相信的 用一双眼睛去湿透了明显慢慢的欣赏啊 暑假的告别 花淡去看戏剧 土鳖的密云人相似含着你 预告的片段回想过去啊 Hello Remember the First Time十年童话 一年听话告诉我只能作答无边的海洋 蓝色的天空树林的牵挂一年计划 五年生化扬起嘴角的作伴风霜五类 声音的天空我住在心里的一个脸颊十年童话 一年听话告诉我只能作答无边的海洋 蓝色的天空树林的牵挂一年计划 五年生化扬起嘴角的作伴风霜五类 声音的天空我住在心里的一个脸颊

尼泊尔 Nepalian Agostmid作词/作曲/编曲/制作人:YL™/YalL™十年童话 一年听话告诉我只能作答无边的海洋 蓝色的天空树林的牵挂一年计划 五年生化扬起嘴角的作伴风霜五类 声音的天空我住在心里的一个脸颊Verse:不当不累 不因为是非面对 焦距的影片我知道这诗歌送别了我的侧脸相信有牵连音乐什么 回事去看清了这 无焦急的控辩仿佛我还在我的诗歌里相信的 用一双眼睛去湿透了明显慢慢的欣赏啊 暑假的告别 花淡去看戏剧 土鳖的密云人相似含着你 预告的片段回想过去啊 Hello Remember the First Time十年童话 一年听话告诉我只能作答无边的海洋 蓝色的天空树林的牵挂一年计划 五年生化扬起嘴角的作伴风霜五类 声音的天空我住在心里的一个脸颊十年童话 一年听话告诉我只能作答无边的海洋 蓝色的天空树林的牵挂一年计划 五年生化扬起嘴角的作伴风霜五类 声音的天空我住在心里的一个脸颊

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces