遇上车祸 Made In Accident作词/作曲/编曲/制作人:YL™/YalL™口袋的言语 都是批评人的错毫不遮掩 箱子里的一封遗书写着都是满人沮丧的血流 其实我在做我的错那一天 回家的路 到处都是汽车很多人很想死 就想一了百了对不起他们看你是否一样被牺牲确实日子里的游记是火轮觉得是我 塞车上的一些矛盾擦身就走 就走到死路之城天看我就像是死路走到了空城未必是你们单身公害的不存接近遇上车祸的我 差一点就会死在那街口我死在这里 没有人帮助 没有人想管你我活就得死就得死在这条路口 没有人会相信你的存在之首 撇开弯扭十指紧扣 等下一站死的人就是我 或许这是没有答案的结果 人就死在我出生的地道 看到你们我就觉得我想死 好歹死在这里肩负的肩 靠在罗马的相思 回头看就得是一座沉沦 报复的心态 看过人生几道路 却没有等于自己死去过的哀愁 天底下没有忍不可忍的机会确实是我 矛盾相反后儿倒退 皮看的害 遇上车祸满身都是血的我 后来的以后 一定是人在做路 人不是血 血滴裸身的机会 看过一篇诗句 写的都是倒退的人 却无法忘记什么时代借过 要不是我却是伤 伤害都是他人 自己没有做错吗口袋的言语 都是批评人的错毫不遮掩 箱子里的一封遗书写着都是满人沮丧的血流 其实我在做我的错那一天 回家的路 到处都是汽车很多人很想死 就想一了百了对不起他们看你是否一样被牺牲确实日子里的游记是火轮觉得是我 塞车上的一些矛盾擦身就走 就走到死路之城天看我就像是死路走到了空城未必是你们单身公害的不存接近遇上车祸的我 差一点就会死在那街口我死在这里 没有人帮助 没有人想管你我活就得死就得死在这条路口 没有人会相信你的存在之首 撇开弯扭十指紧扣 等下一站死的人就是我 或许这是没有答案的结果 人就死在我出生的地道 看到你们我就觉得我想死 好歹死在这里肩负的肩 靠在罗马的相思 回头看就得是一座沉沦 报复的心态 看过人生几道路 却没有等于自己死去过的哀愁 天底下没有忍不可忍的机会确实是我 矛盾相反后儿倒退 皮看的害 遇上车祸满身都是血的我 后来的以后 一定是人在做路 人不是血 血滴裸身的机会 看过一篇诗句 写的都是倒退的人 却无法忘记什么时代借过 要不是我却是伤 伤害都是他人 自己没有做错吗

遇上车祸 Made In Accident作词/作曲/编曲/制作人:YL™/YalL™口袋的言语 都是批评人的错毫不遮掩 箱子里的一封遗书写着都是满人沮丧的血流 其实我在做我的错那一天 回家的路 到处都是汽车很多人很想死 就想一了百了对不起他们看你是否一样被牺牲确实日子里的游记是火轮觉得是我 塞车上的一些矛盾擦身就走 就走到死路之城天看我就像是死路走到了空城未必是你们单身公害的不存接近遇上车祸的我 差一点就会死在那街口我死在这里 没有人帮助 没有人想管你我活就得死就得死在这条路口 没有人会相信你的存在之首 撇开弯扭十指紧扣 等下一站死的人就是我 或许这是没有答案的结果 人就死在我出生的地道 看到你们我就觉得我想死 好歹死在这里肩负的肩 靠在罗马的相思 回头看就得是一座沉沦 报复的心态 看过人生几道路 却没有等于自己死去过的哀愁 天底下没有忍不可忍的机会确实是我 矛盾相反后儿倒退 皮看的害 遇上车祸满身都是血的我 后来的以后 一定是人在做路 人不是血 血滴裸身的机会 看过一篇诗句 写的都是倒退的人 却无法忘记什么时代借过 要不是我却是伤 伤害都是他人 自己没有做错吗口袋的言语 都是批评人的错毫不遮掩 箱子里的一封遗书写着都是满人沮丧的血流 其实我在做我的错那一天 回家的路 到处都是汽车很多人很想死 就想一了百了对不起他们看你是否一样被牺牲确实日子里的游记是火轮觉得是我 塞车上的一些矛盾擦身就走 就走到死路之城天看我就像是死路走到了空城未必是你们单身公害的不存接近遇上车祸的我 差一点就会死在那街口我死在这里 没有人帮助 没有人想管你我活就得死就得死在这条路口 没有人会相信你的存在之首 撇开弯扭十指紧扣 等下一站死的人就是我 或许这是没有答案的结果 人就死在我出生的地道 看到你们我就觉得我想死 好歹死在这里肩负的肩 靠在罗马的相思 回头看就得是一座沉沦 报复的心态 看过人生几道路 却没有等于自己死去过的哀愁 天底下没有忍不可忍的机会确实是我 矛盾相反后儿倒退 皮看的害 遇上车祸满身都是血的我 后来的以后 一定是人在做路 人不是血 血滴裸身的机会 看过一篇诗句 写的都是倒退的人 却无法忘记什么时代借过 要不是我却是伤 伤害都是他人 自己没有做错吗

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces