YL UltraMega Production Album神词的衽人The God's Word MeanYL 2031 重大金庞超大制作专辑神词的衽人 打造2027 Grammy GMA 追观瞩目的一张作品。邀请了 世界各大的神词作家和音乐者把我完成了这一张系列作品。神词的衽人 概念来自于 投入 36年写词的我 以及 我的最爱作品 意义写在 神词的衽人 作品里。观看世界的每一幅画 都想到了。追观 。第一主打放在这一张大作品里。确实忽略掉又没有人知道 YL YalL 这一张 作品是 第250@张节了。!感叹的我说 如果没有了 音乐的我那我的歌词要怎么写。就是知道这一张作品是我最满意的词曲作家帮我完成的。(神词的衽人) 类似 第二笔主打 是聊到了类似 #像任何人都一样 我们都只是活在这个世界的一部分而已。类 Species 第三的主打 狂放音乐 第四博主打 描巢细胞 的一个阶段 品直觉 我们去感受 第五把主打 沸腾的舞蹈。相信我可以把这类似的音乐呈现在 不同的角度里 以及观看 室外 的屋顶 让这个 第六波主打 细节感受不同气氛 第七比主打 内和外。神词的衽人 描述我们同在一个驻防里 却忽略 感受不同的音或不印而霍的 第八博神坊字迹。向来用音乐感受这份爱 以及 挥霍 出 第九主打 榜格湾华洛 制造这份 第十波 主打奥。

YL UltraMega Production Album
神词的衽人
The God's Word Mean
YL 2031 重大金庞超大制作专辑
神词的衽人 打造2027 Grammy GMA 追观瞩目的一张作品。邀请了 世界各大的神词作家和音乐者把我完成了这一张系列作品。
神词的衽人 概念来自于 投入 36年写词的我 以及 我的最爱作品 意义写在 神词的衽人 作品里。观看世界的每一幅画 都想到了。追观 。第一主打放在这一张大作品里。确实忽略掉又没有人知道 YL YalL 这一张 作品是 第250@张节了。!感叹的我说 如果没有了 音乐的我那我的歌词要怎么写。就是知道这一张作品是我最满意的词曲作家帮我完成的。(神词的衽人) 类似 第二笔主打 是聊到了类似 #像任何人都一样 我们都只是活在这个世界的一部分而已。类 Species 第三的主打 狂放音乐 第四博主打 描巢细胞 的一个阶段 品直觉 我们去感受 第五把主打 沸腾的舞蹈。相信我可以把这类似的音乐呈现在 不同的角度里 以及观看 室外 的屋顶 让这个 第六波主打 细节感受不同气氛 第七比主打 内和外。神词的衽人 描述我们同在一个驻防里 却忽略 感受不同的音或不印而霍的 第八博神坊字迹。向来用音乐感受这份爱 以及 挥霍 出 第九主打 榜格湾华洛 制造这份 第十波 主打奥。

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces