你愿不愿意 Would You Like作词/作曲/编曲/制作人:YL™/YalL™我们好久没有通电话 跟以往的感情变得淡化时间停下的脚步 走入下一个季节 每一树根都落下的树叶绕了许多久被动的听觉 查此十根蝴蝶的生殖斑驳密意的空洞 蜜蜂带我飞过密我 不许转动绕着我的脚步走黑暗的时候 下起了滂沱的大雨 与时间交替 覆盖的免提被数独的感情实现之意 落下了一个交替对我读过的书有留下的信件物语你愿不愿意 接听我的话像说了一万遍 心里的回答乘着我们的故事 就像兰亭的树根 在发芽 茂盛的童话你愿不愿意 听我说的话就像那时间 停止在我们的故事每一表白的心里 就像之间的发芽 种下的感情 让我们都说明我们好久没有通电话 跟以往的感情变得淡化时间停下的脚步 走入下一个季节 每一树根都落下的树叶绕了许多久被动的听觉 查此十根蝴蝶的生殖斑驳密意的空洞 蜜蜂带我飞过密我 不许转动绕着我的脚步走黑暗的时候 下起了滂沱的大雨 与时间交替 覆盖的免提被数独的感情实现之意 落下了一个交替对我读过的书有留下的信件物语你愿不愿意 接听我的话像说了一万遍 心里的回答乘着我们的故事 就像兰亭的树根 在发芽 茂盛的童话你愿不愿意 听我说的话就像那时间 停止在我们的故事每一表白的心里 就像之间的发芽 种下的感情 让我们都说明你愿不愿意 接听我的话像说了一万遍 心里的回答乘着我们的故事 就像兰亭的树根 在发芽 茂盛的童话你愿不愿意 听我说的话就像那时间 停止在我们的故事每一表白的心里 就像之间的发芽 种下的感情 让我们都说明

你愿不愿意 Would You Like作词/作曲/编曲/制作人:YL™/YalL™我们好久没有通电话 跟以往的感情变得淡化时间停下的脚步 走入下一个季节 每一树根都落下的树叶绕了许多久被动的听觉 查此十根蝴蝶的生殖斑驳密意的空洞 蜜蜂带我飞过密我 不许转动绕着我的脚步走黑暗的时候 下起了滂沱的大雨 与时间交替 覆盖的免提被数独的感情实现之意 落下了一个交替对我读过的书有留下的信件物语你愿不愿意 接听我的话像说了一万遍 心里的回答乘着我们的故事 就像兰亭的树根 在发芽 茂盛的童话你愿不愿意 听我说的话就像那时间 停止在我们的故事每一表白的心里 就像之间的发芽 种下的感情 让我们都说明我们好久没有通电话 跟以往的感情变得淡化时间停下的脚步 走入下一个季节 每一树根都落下的树叶绕了许多久被动的听觉 查此十根蝴蝶的生殖斑驳密意的空洞 蜜蜂带我飞过密我 不许转动绕着我的脚步走黑暗的时候 下起了滂沱的大雨 与时间交替 覆盖的免提被数独的感情实现之意 落下了一个交替对我读过的书有留下的信件物语你愿不愿意 接听我的话像说了一万遍 心里的回答乘着我们的故事 就像兰亭的树根 在发芽 茂盛的童话你愿不愿意 听我说的话就像那时间 停止在我们的故事每一表白的心里 就像之间的发芽 种下的感情 让我们都说明你愿不愿意 接听我的话像说了一万遍 心里的回答乘着我们的故事 就像兰亭的树根 在发芽 茂盛的童话你愿不愿意 听我说的话就像那时间 停止在我们的故事每一表白的心里 就像之间的发芽 种下的感情 让我们都说明

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces