布 tissu /2025 年度压轴新单曲 YL 突破自己将成为 新人类 踏上了时装的舞台 打造全球的 布 单曲2025 annual finale new single YL Break through yourself and become a new human being Step onto the fashion stage and create a global singleLe dernier nouveau single de 2025 YL percera et deviendra un nouvel être humain, entrant sur la scène de la mode pour créer un single mondial en tissu.作词/作曲/编曲/制作人:YL/YalL/Armani Exchange/GUCCI/Richard Cracker/Jolin Tsai/Daniele Levis Pelusi布要说 我布要 就是时装的街口 轮到我不可 不可我方求颜色是我挑选的 就是为了放松 到了极限 颜色适合辽阔那你爱 我不爱 不要免提探索 只为了借口 少来了我跟踪进化的先科 无谓的放纵 胶皮相待理智 乌纱娜的漫步克托余生再爱 是为了彼此靠近的远走 降临的时分 为了踏上了脚步跟着我走余生再爱 别提我的布料不够用 我成为了皇帝打败了明国 先后不要跟我撒野你我布要说 我布要 就是时装的街口 轮到我不可 不可我方求颜色是我挑选的 就是为了放松 到了极限 颜色适合辽阔那你爱 我不爱 不要免提探索 只为了借口 少来了我跟踪进化的先科 无谓的放纵 胶皮相待理智 乌纱娜的漫步克托余生再爱 是为了彼此靠近的远走 降临的时分 为了踏上了脚步跟着我走余生再爱 别提我的布料不够用 我成为了皇帝打败了明国 先后不要跟我撒野你我布要说 我布要 就是时装的街口 轮到我不可 不可我方求颜色是我挑选的 就是为了放松 到了极限 颜色适合辽阔那你爱 我不爱 不要免提探索 只为了借口 少来了我跟踪进化的先科 无谓的放纵 胶皮相待理智 乌纱娜的漫步克托余生再爱 是为了彼此靠近的远走 降临的时分 为了踏上了脚步跟着我走余生再爱 别提我的布料不够用 我成为了皇帝打败了明国 先后不要跟我撒野你我

布 tissu /2025 年度压轴新单曲 YL 突破自己将成为 新人类 踏上了时装的舞台 打造全球的 布 单曲2025 annual finale new single YL Break through yourself and become a new human being Step onto the fashion stage and create a global singleLe dernier nouveau single de 2025 YL percera et deviendra un nouvel être humain, entrant sur la scène de la mode pour créer un single mondial en tissu.作词/作曲/编曲/制作人:YL/YalL/Armani Exchange/GUCCI/Richard Cracker/Jolin Tsai/Daniele Levis Pelusi布要说 我布要 就是时装的街口 轮到我不可 不可我方求颜色是我挑选的 就是为了放松 到了极限 颜色适合辽阔那你爱 我不爱 不要免提探索 只为了借口 少来了我跟踪进化的先科 无谓的放纵 胶皮相待理智 乌纱娜的漫步克托余生再爱 是为了彼此靠近的远走 降临的时分 为了踏上了脚步跟着我走余生再爱 别提我的布料不够用 我成为了皇帝打败了明国 先后不要跟我撒野你我布要说 我布要 就是时装的街口 轮到我不可 不可我方求颜色是我挑选的 就是为了放松 到了极限 颜色适合辽阔那你爱 我不爱 不要免提探索 只为了借口 少来了我跟踪进化的先科 无谓的放纵 胶皮相待理智 乌纱娜的漫步克托余生再爱 是为了彼此靠近的远走 降临的时分 为了踏上了脚步跟着我走余生再爱 别提我的布料不够用 我成为了皇帝打败了明国 先后不要跟我撒野你我布要说 我布要 就是时装的街口 轮到我不可 不可我方求颜色是我挑选的 就是为了放松 到了极限 颜色适合辽阔那你爱 我不爱 不要免提探索 只为了借口 少来了我跟踪进化的先科 无谓的放纵 胶皮相待理智 乌纱娜的漫步克托余生再爱 是为了彼此靠近的远走 降临的时分 为了踏上了脚步跟着我走余生再爱 别提我的布料不够用 我成为了皇帝打败了明国 先后不要跟我撒野你我

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces