感谢一路以来的我3100 THE WORLD YL 第七波主打作词/作曲/编曲/制作人:YL™遇到每一天不同样的事情现在还有路可以走下去当我说的话比唱歌还难听人非不断继续的活下去在这个夜里在这个星空的闪烁繁星连连 一路到 北斗七星还仰望着你 仰望我无限可能的奇迹不在游荡的时空距离 任明天的世界 就是这世界独自走在难忘的场景分隔相聚也属于一天的约定倒在弹幕 相爱的时光容许也是沉静 也是沮丧的免位于里如此的爱找到了最起初眼里三所齐唱的声仪距别了的歌曲眼里的我 还有时间的差距感谢一路以来的我 还有我 在这里 在这里 就在这里遇到每一天不同样的事情现在还有路可以走下去当我说的话比唱歌还难听人非不断继续的活下去在这个夜里在这个星空的闪烁繁星连连 一路到 北斗七星还仰望着你 仰望我无限可能的奇迹不在游荡的时空距离 任明天的世界 就是这世界独自走在难忘的场景分隔相聚也属于一天的约定倒在弹幕 相爱的时光容许也是沉静 也是沮丧的免位于里如此的爱找到了最起初眼里三所齐唱的声仪距别了的歌曲眼里的我 还有时间的差距感谢一路以来的我 还有我 在这里 在这里 就在这里遇到每一天不同样的事情现在还有路可以走下去当我说的话比唱歌还难听人非不断继续的活下去在这个夜里在这个星空的闪烁繁星连连 一路到 北斗七星还仰望着你 仰望我无限可能的奇迹不在游荡的时空距离 任明天的世界 就是这世界独自走在难忘的场景分隔相聚也属于一天的约定倒在弹幕 相爱的时光容许也是沉静 也是沮丧的免位于里如此的爱找到了最起初眼里三所齐唱的声仪距别了的歌曲眼里的我 还有时间的差距感谢一路以来的我 还有我 在这里 在这里 就在这里遇到每一天不同样的事情现在还有路可以走下去当我说的话比唱歌还难听人非不断继续的活下去在这个夜里在这个星空的闪烁繁星连连 一路到 北斗七星还仰望着你 仰望我无限可能的奇迹不在游荡的时空距离 任明天的世界 就是这世界独自走在难忘的场景分隔相聚也属于一天的约定倒在弹幕 相爱的时光容许也是沉静 也是沮丧的免位于里如此的爱找到了最起初眼里三所齐唱的声仪距别了的歌曲眼里的我 还有时间的差距感谢一路以来的我 还有我 在这里 在这里 就在这里

感谢一路以来的我3100 THE WORLD YL 第七波主打作词/作曲/编曲/制作人:YL™遇到每一天不同样的事情现在还有路可以走下去当我说的话比唱歌还难听人非不断继续的活下去在这个夜里在这个星空的闪烁繁星连连 一路到 北斗七星还仰望着你 仰望我无限可能的奇迹不在游荡的时空距离 任明天的世界 就是这世界独自走在难忘的场景分隔相聚也属于一天的约定倒在弹幕 相爱的时光容许也是沉静 也是沮丧的免位于里如此的爱找到了最起初眼里三所齐唱的声仪距别了的歌曲眼里的我 还有时间的差距感谢一路以来的我 还有我 在这里 在这里 就在这里遇到每一天不同样的事情现在还有路可以走下去当我说的话比唱歌还难听人非不断继续的活下去在这个夜里在这个星空的闪烁繁星连连 一路到 北斗七星还仰望着你 仰望我无限可能的奇迹不在游荡的时空距离 任明天的世界 就是这世界独自走在难忘的场景分隔相聚也属于一天的约定倒在弹幕 相爱的时光容许也是沉静 也是沮丧的免位于里如此的爱找到了最起初眼里三所齐唱的声仪距别了的歌曲眼里的我 还有时间的差距感谢一路以来的我 还有我 在这里 在这里 就在这里遇到每一天不同样的事情现在还有路可以走下去当我说的话比唱歌还难听人非不断继续的活下去在这个夜里在这个星空的闪烁繁星连连 一路到 北斗七星还仰望着你 仰望我无限可能的奇迹不在游荡的时空距离 任明天的世界 就是这世界独自走在难忘的场景分隔相聚也属于一天的约定倒在弹幕 相爱的时光容许也是沉静 也是沮丧的免位于里如此的爱找到了最起初眼里三所齐唱的声仪距别了的歌曲眼里的我 还有时间的差距感谢一路以来的我 还有我 在这里 在这里 就在这里遇到每一天不同样的事情现在还有路可以走下去当我说的话比唱歌还难听人非不断继续的活下去在这个夜里在这个星空的闪烁繁星连连 一路到 北斗七星还仰望着你 仰望我无限可能的奇迹不在游荡的时空距离 任明天的世界 就是这世界独自走在难忘的场景分隔相聚也属于一天的约定倒在弹幕 相爱的时光容许也是沉静 也是沮丧的免位于里如此的爱找到了最起初眼里三所齐唱的声仪距别了的歌曲眼里的我 还有时间的差距感谢一路以来的我 还有我 在这里 在这里 就在这里

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces