双重性格 Dual Personality作词/作曲/编曲/制作人:YL™不缺了一个点 就却了一个线就将要到达的地方 在那边湖花园 相似的理由 觉得我好笨 没有人同情你作为什么好的坏的都给 就将自己理由显得那么明显 就觉得是花园 放开包袱就懂 什么觉得可以放过我的资格 双重性格都哎呀哎呀哎呀蝴蝶的花园哎呀哎呀哎呀功夫不浅 供给你的模样守护你守护我守护大家的意愿双重性格都哎呀哎呀哎呀潘却费提都哎呀哎呀哎呀就当作明天都是我的花样 美丽的都给了 你的依靠 你的肩膀 你的手护奏不缺了一个点 就却了一个线就将要到达的地方 在那边湖花园 相似的理由 觉得我好笨 没有人同情你作为什么好的坏的都给 就将自己理由显得那么明显 就觉得是花园 放开包袱就懂 什么觉得可以放过我的资格 双重性格都哎呀哎呀哎呀蝴蝶的花园哎呀哎呀哎呀功夫不浅 供给你的模样守护你守护我守护大家的意愿双重性格都哎呀哎呀哎呀潘却费提都哎呀哎呀哎呀就当作明天都是我的花样 美丽的都给了 你的依靠 你的肩膀 你的手护奏不缺了一个点 就却了一个线就将要到达的地方 在那边湖花园 相似的理由 觉得我好笨 没有人同情你作为什么好的坏的都给 就将自己理由显得那么明显 就觉得是花园 放开包袱就懂 什么觉得可以放过我的资格 双重性格都哎呀哎呀哎呀蝴蝶的花园哎呀哎呀哎呀功夫不浅 供给你的模样守护你守护我守护大家的意愿双重性格都哎呀哎呀哎呀潘却费提都哎呀哎呀哎呀就当作明天都是我的花样 美丽的都给了 你的依靠 你的肩膀 你的手护奏不缺了一个点 就却了一个线就将要到达的地方 在那边湖花园 相似的理由 觉得我好笨 没有人同情你作为什么好的坏的都给 就将自己理由显得那么明显 就觉得是花园 放开包袱就懂 什么觉得可以放过我的资格 双重性格都哎呀哎呀哎呀蝴蝶的花园哎呀哎呀哎呀功夫不浅 供给你的模样守护你守护我守护大家的意愿双重性格都哎呀哎呀哎呀潘却费提都哎呀哎呀哎呀就当作明天都是我的花样 美丽的都给了 你的依靠 你的肩膀 你的手护奏

双重性格 Dual Personality作词/作曲/编曲/制作人:YL™不缺了一个点 就却了一个线就将要到达的地方 在那边湖花园 相似的理由 觉得我好笨 没有人同情你作为什么好的坏的都给 就将自己理由显得那么明显 就觉得是花园 放开包袱就懂 什么觉得可以放过我的资格 双重性格都哎呀哎呀哎呀蝴蝶的花园哎呀哎呀哎呀功夫不浅 供给你的模样守护你守护我守护大家的意愿双重性格都哎呀哎呀哎呀潘却费提都哎呀哎呀哎呀就当作明天都是我的花样 美丽的都给了 你的依靠 你的肩膀 你的手护奏不缺了一个点 就却了一个线就将要到达的地方 在那边湖花园 相似的理由 觉得我好笨 没有人同情你作为什么好的坏的都给 就将自己理由显得那么明显 就觉得是花园 放开包袱就懂 什么觉得可以放过我的资格 双重性格都哎呀哎呀哎呀蝴蝶的花园哎呀哎呀哎呀功夫不浅 供给你的模样守护你守护我守护大家的意愿双重性格都哎呀哎呀哎呀潘却费提都哎呀哎呀哎呀就当作明天都是我的花样 美丽的都给了 你的依靠 你的肩膀 你的手护奏不缺了一个点 就却了一个线就将要到达的地方 在那边湖花园 相似的理由 觉得我好笨 没有人同情你作为什么好的坏的都给 就将自己理由显得那么明显 就觉得是花园 放开包袱就懂 什么觉得可以放过我的资格 双重性格都哎呀哎呀哎呀蝴蝶的花园哎呀哎呀哎呀功夫不浅 供给你的模样守护你守护我守护大家的意愿双重性格都哎呀哎呀哎呀潘却费提都哎呀哎呀哎呀就当作明天都是我的花样 美丽的都给了 你的依靠 你的肩膀 你的手护奏不缺了一个点 就却了一个线就将要到达的地方 在那边湖花园 相似的理由 觉得我好笨 没有人同情你作为什么好的坏的都给 就将自己理由显得那么明显 就觉得是花园 放开包袱就懂 什么觉得可以放过我的资格 双重性格都哎呀哎呀哎呀蝴蝶的花园哎呀哎呀哎呀功夫不浅 供给你的模样守护你守护我守护大家的意愿双重性格都哎呀哎呀哎呀潘却费提都哎呀哎呀哎呀就当作明天都是我的花样 美丽的都给了 你的依靠 你的肩膀 你的手护奏

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces