每一种说法都有自己的定格3100 THE WORLD YL 第九波主打作词/作曲/编曲/制作人:YL™不长的远路 直直走到前方的山口 好不想说 说了什么 都有自己的念头时光的缘故 还能等到下一站选登 没有几幅 画出闪躲 要用心思去看顾还能说 只要还有坚强的脚步 明明就能 眼神在等我的付出有多少瑕疵每一种说法都有自己的定格 还能需要认真的天分 比现实还要残酷 彷佛就等于我在闷勇敢去到付出有多少的牺牲 只会让我不可提的问 只有还能认真的觉醒 如实的刻苦在于你的备份 相信还在 我就知道一切不郁闷 多的是决定不长的远路 直直走到前方的山口 好不想说 说了什么 都有自己的念头时光的缘故 还能等到下一站选登 没有几幅 画出闪躲 要用心思去看顾还能说 只要还有坚强的脚步 明明就能 眼神在等我的付出有多少瑕疵每一种说法都有自己的定格 还能需要认真的天分 比现实还要残酷 彷佛就等于我在闷勇敢去到付出有多少的牺牲 只会让我不可提的问 只有还能认真的觉醒 如实的刻苦在于你的备份 相信还在 我就知道一切不郁闷 多的是决定每一种说法都有自己的定格 还能需要认真的天分 比现实还要残酷 彷佛就等于我在闷勇敢去到付出有多少的牺牲 只会让我不可提的问 只有还能认真的觉醒 如实的刻苦在于你的备份 相信还在 我就知道一切不郁闷 多的是决定不长的远路 直直走到前方的山口 好不想说 说了什么 都有自己的念头时光的缘故 还能等到下一站选登 没有几幅 画出闪躲 要用心思去看顾还能说 只要还有坚强的脚步 明明就能 眼神在等我的付出有多少瑕疵每一种说法都有自己的定格 还能需要认真的天分 比现实还要残酷 彷佛就等于我在闷勇敢去到付出有多少的牺牲 只会让我不可提的问 只有还能认真的觉醒 如实的刻苦在于你的备份 相信还在 我就知道一切不郁闷 多的是决定不长的远路 直直走到前方的山口 好不想说 说了什么 都有自己的念头时光的缘故 还能等到下一站选登 没有几幅 画出闪躲 要用心思去看顾还能说 只要还有坚强的脚步 明明就能 眼神在等我的付出有多少瑕疵每一种说法都有自己的定格 还能需要认真的天分 比现实还要残酷 彷佛就等于我在闷勇敢去到付出有多少的牺牲 只会让我不可提的问 只有还能认真的觉醒 如实的刻苦在于你的备份 相信还在 我就知道一切不郁闷 多的是决定

每一种说法都有自己的定格3100 THE WORLD YL 第九波主打
作词/作曲/编曲/制作人:YL™

不长的远路 直直走到前方的山口 好不想说 说了什么 都有自己的念头
时光的缘故 还能等到下一站选登 没有几幅 画出闪躲 要用心思去看顾

还能说 只要还有坚强的脚步 明明就能 眼神在等我的付出有多少瑕疵

每一种说法都有自己的定格 还能需要认真的天分 比现实还要残酷 彷佛就等于我在闷
勇敢去到付出有多少的牺牲 只会让我不可提的问 只有还能认真的觉醒 如实的刻苦在于你的备份 相信还在 我就知道一切不郁闷 多的是决定

不长的远路 直直走到前方的山口 好不想说 说了什么 都有自己的念头
时光的缘故 还能等到下一站选登 没有几幅 画出闪躲 要用心思去看顾

还能说 只要还有坚强的脚步 明明就能 眼神在等我的付出有多少瑕疵

每一种说法都有自己的定格 还能需要认真的天分 比现实还要残酷 彷佛就等于我在闷
勇敢去到付出有多少的牺牲 只会让我不可提的问 只有还能认真的觉醒 如实的刻苦在于你的备份 相信还在 我就知道一切不郁闷 多的是决定

每一种说法都有自己的定格 还能需要认真的天分 比现实还要残酷 彷佛就等于我在闷
勇敢去到付出有多少的牺牲 只会让我不可提的问 只有还能认真的觉醒 如实的刻苦在于你的备份 相信还在 我就知道一切不郁闷 多的是决定

不长的远路 直直走到前方的山口 好不想说 说了什么 都有自己的念头
时光的缘故 还能等到下一站选登 没有几幅 画出闪躲 要用心思去看顾

还能说 只要还有坚强的脚步 明明就能 眼神在等我的付出有多少瑕疵

每一种说法都有自己的定格 还能需要认真的天分 比现实还要残酷 彷佛就等于我在闷
勇敢去到付出有多少的牺牲 只会让我不可提的问 只有还能认真的觉醒 如实的刻苦在于你的备份 相信还在 我就知道一切不郁闷 多的是决定

不长的远路 直直走到前方的山口 好不想说 说了什么 都有自己的念头
时光的缘故 还能等到下一站选登 没有几幅 画出闪躲 要用心思去看顾

还能说 只要还有坚强的脚步 明明就能 眼神在等我的付出有多少瑕疵

每一种说法都有自己的定格 还能需要认真的天分 比现实还要残酷 彷佛就等于我在闷
勇敢去到付出有多少的牺牲 只会让我不可提的问 只有还能认真的觉醒 如实的刻苦在于你的备份 相信还在 我就知道一切不郁闷 多的是决定

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces