如果脾气和性格可以改变作词/作曲/编曲/制作人:YL™/YalL™世间的事不是说我要怎样就怎样因为前方的路不会白白给你最容易的方法前行因为太多的路口 有太多的小人而这小人 都是你认识的人小人笑我笨 笨到不知如何把自己的私人隐藏空间都给他们知道而小人就是喜欢你生气的时候 而它们就哈哈大笑 原来小人笑你笨就是要我死如果我控制好我的脾气和性格 可以改变这一生但是 人却不是人喜欢在我最痛苦的时候 而他们寻常寻乐 大的世界有真的多容易动就动 脾气一爆发 外面的世界就是笑着我为什么写怎么多善言善语给人听而人就是利用你的善言善语便出车了原来我比高尚的和尚还要恐怖和厉害一句一言都是金钱 而金钱别人所得冲你身上的笨言笨句 一个个掏出去了难怪世间的人就是喜欢我最笨的时候生气通通的人可是我发现新的事物是 很多人越想靠近我 他们的临终寿命就在明天过世了不要再靠近我,我的出现 让整个世界的人越倒霉不用奇怪食物恐慌会来临了,到时候每一家户的人没有食物而饿死 最好是在马来西亚怎么多人喜欢浪费食物的天国上去拜佛回归宗。

如果脾气和性格可以改变作词/作曲/编曲/制作人:YL™/YalL™世间的事不是说我要怎样就怎样因为前方的路不会白白给你最容易的方法前行因为太多的路口 有太多的小人而这小人 都是你认识的人小人笑我笨 笨到不知如何把自己的私人隐藏空间都给他们知道而小人就是喜欢你生气的时候 而它们就哈哈大笑 原来小人笑你笨就是要我死如果我控制好我的脾气和性格 可以改变这一生但是 人却不是人喜欢在我最痛苦的时候 而他们寻常寻乐 大的世界有真的多容易动就动 脾气一爆发 外面的世界就是笑着我为什么写怎么多善言善语给人听而人就是利用你的善言善语便出车了原来我比高尚的和尚还要恐怖和厉害一句一言都是金钱 而金钱别人所得冲你身上的笨言笨句 一个个掏出去了难怪世间的人就是喜欢我最笨的时候生气通通的人可是我发现新的事物是 很多人越想靠近我 他们的临终寿命就在明天过世了不要再靠近我,我的出现 让整个世界的人越倒霉不用奇怪食物恐慌会来临了,到时候每一家户的人没有食物而饿死 最好是在马来西亚怎么多人喜欢浪费食物的天国上去拜佛回归宗。

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces