Enemies作词/作曲/编曲/制作人:YalL™/YL™他们的世界有太多 Enemies 了这是他们的报应我的世界有太多 好人了好人真难当与缘结仇 是不是出错什么了应该是这些人都是我的好敌友人才望冠 “不只是为了追求 更好的生活”这是现代人的想法。有时候我想 生活要美满 不一定会是属于你的因为你享受 我就没有了吗 与其我想 追求更好的生活有一天会带给你们破残人不知天下事 人知就会下垂了可知世界是很大撒谎的人都会带给我地狱的门在等“人不是为了追求更好的生活”“人不是为了追求更好的生活”“人不是为了追求更好的生活”“人不是为了追求更好的生活”“人不是为了追求更好的生活”“人不是为了追求更好的生活”“人不是为了追求更好的生活”“人不是为了追求更好的生活”“人不是为了追求更好的生活”“人不是为了追求更好的生活”Etc.地狱就从地狱开始 后来的商人就成为劲爆的底裤我知道这世界每一天在发生的事 都是从人的嘴开始 如果少了那张嘴 天堂就会出现 地狱出现就是多出了 那张嘴 人就是知道 后市不起前世 前世就是袜子的。有点不甘愿 何苦呢 甘愿我去死好过数千亿在等爆炸的演唱会 那个地方都是等着 没头没脑的人去享受的 有人知晓 这是什么样的盛世 偏爱你们有钱人花的地方,没脑的前途,骨骼疏松症。经过这次考验 是不是 有钱人越来越有钱,而像我没钱的人,是不是 躺进棺材才知道天堂何处。世间的素人都是奭起垃圾袋给肉人丢的,不妨知道,有这样的下场,都是好的下一世。有人知道 真的人真难当 比起几万亿人好过几百万亿的人 去血掉我的骨肉,当世间交叉在这里 不如说 好的话 和坏的话都有连接性的,没有体会到的人不知道,就是要这些人去体会才知道。

Enemies
作词/作曲/编曲/制作人:YalL™/YL™
他们的世界有太多 Enemies 了
这是他们的报应

我的世界有太多 好人了
好人真难当

与缘结仇 是不是出错什么了
应该是这些人都是我的好敌友

人才望冠 “不只是为了追求 更好的生活”
这是现代人的想法。

有时候我想 生活要美满 不一定会是属于你的
因为你享受 我就没有了吗 与其我想 追求更好的生活有一天会带给你们破残

人不知天下事 人知就会下垂了
可知世界是很大撒谎的人都会带给我地狱的门在等

“人不是为了追求更好的生活”

“人不是为了追求更好的生活”

“人不是为了追求更好的生活”

“人不是为了追求更好的生活”

“人不是为了追求更好的生活”

“人不是为了追求更好的生活”

“人不是为了追求更好的生活”

“人不是为了追求更好的生活”

“人不是为了追求更好的生活”

“人不是为了追求更好的生活”

Etc.

地狱就从地狱开始 后来的商人就成为劲爆的底裤

我知道这世界每一天在发生的事 都是从人的嘴开始 如果少了那张嘴 天堂就会出现 地狱出现就是多出了 那张嘴 人就是知道 后市不起前世 前世就是袜子的。

有点不甘愿 何苦呢 甘愿我去死好过数千亿在等爆炸的演唱会 那个地方都是等着 没头没脑的人去享受的 有人知晓 这是什么样的盛世 偏爱你们有钱人花的地方,没脑的前途,骨骼疏松症。

经过这次考验 是不是 有钱人越来越有钱,而像我没钱的人,是不是 躺进棺材才知道天堂何处。世间的素人都是奭起垃圾袋给肉人丢的,不妨知道,有这样的下场,都是好的下一世。有人知道 真的人真难当 比起几万亿人好过几百万亿的人 去血掉我的骨肉,

当世间交叉在这里 不如说 好的话 和坏的话都有连接性的,没有体会到的人不知道,就是要这些人去体会才知道。

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces