帐号繁琐 ACCLOCK作词/作曲/编曲/制作人:YL写了太多 没有用的剧本今天的我是否和明天一样的换座城市 故意来萨弄我如果说明天和后天是一样的原本可以走得太久 后来知道我实在太过没有用这账号繁琐一个月 我没有得去哪里呢这记忆体的剧本 胜过别人没有当初的可能记忆繁琐的抽屉 让我知道这些没有用的繁体后来的我 现在的自己 有理所当然的 毫不知情的应用太久 没有用的歌词今天的我是否感觉和明天一样的泪盈满面 那些谎言的筹集当初没有理智的事情去编造的能和你走得太久但是后来知道现实的有讲过 我不知情的这账号繁琐一个月 我没有得去哪里呢这记忆体的剧本 胜过别人没有当初的可能记忆繁琐的抽屉 让我知道这些没有用的繁体后来的我 现在的自己 有理所当然的 毫不知情的这账号繁琐一个月 我没有得去哪里呢这记忆体的剧本 胜过别人没有当初的可能记忆繁琐的抽屉 让我知道这些没有用的繁体后来的我 现在的自己 有理所当然的 毫不知情的

帐号繁琐 ACCLOCK
作词/作曲/编曲/制作人:YL
写了太多 没有用的剧本
今天的我是否和明天一样的
换座城市 故意来萨弄我
如果说明天和后天是一样的

原本可以走得太久 
后来知道我实在太过没有用

这账号繁琐一个月 我没有得去哪里呢
这记忆体的剧本 胜过别人没有当初的可能
记忆繁琐的抽屉 让我知道这些没有用的繁体
后来的我 现在的自己 有理所当然的 毫不知情的

应用太久 没有用的歌词
今天的我是否感觉和明天一样的
泪盈满面 那些谎言的筹集
当初没有理智的事情去编造的

能和你走得太久
但是后来知道现实的有讲过 我不知情的

这账号繁琐一个月 我没有得去哪里呢
这记忆体的剧本 胜过别人没有当初的可能
记忆繁琐的抽屉 让我知道这些没有用的繁体
后来的我 现在的自己 有理所当然的 毫不知情的

这账号繁琐一个月 我没有得去哪里呢
这记忆体的剧本 胜过别人没有当初的可能
记忆繁琐的抽屉 让我知道这些没有用的繁体
后来的我 现在的自己 有理所当然的 毫不知情的

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces