叫我做人民就好 HUMANLOGY地煞逻辑 DESAKLOGY温煦寂寞 LUST LONELY作词/作曲/编曲/制作人:YL变态的人很多 到处都是 我不能当成歌手 也是他们害的 夜里的狂扫好多人在外头 孤孤单单 沉默的如影 时光的变态我问你你纹身什么 要教人学坏公民不清楚什么叫人民 做一个平凡的人 妈妈叫我会做一个平凡的人学者难熬 也是他们教坏的 如此的学习 地狱的打入叫我做人民就好 不要跟上时代 都是现代的年轻人统统学坏 如此的傲然严重的奇葩 对付还没有对付的狂人啊这是一个不熟悉的时代 人类像盲目的期待 眼子里的涂鸦 仿佛像我的人 地煞逻辑 的思考在这里奔波走在一个诶有慌做的考克 流言啊什么都是嘴巴上的毒药 负穷意识顽固 人类丢入地狱中 慢慢的楔子鄙俗 的情愫当完成一个没有价值的没图 如一的代表 倾诉 升华的作家 恋情的本分 覆盖这记号的历史 当我的天分 变成了古老的 霉素 虔诚的恩惠况亚温煦寂寞 是我的人在一个未知数 当一个寂寞何处的停靠 想一个人冷静的思考 却遇到这些没用的人多多少少 是我的流畅记号没有一开始的结局是什么样的刻骨 一个相反有名子的离前世太远 烧荒这些人的力图 耳膜的堵住 远并叫人何处 太多不礼貌的人 为何痛苦

叫我做人民就好 HUMANLOGY
地煞逻辑 DESAKLOGY
温煦寂寞 LUST LONELY
作词/作曲/编曲/制作人:YL
变态的人很多 到处都是 我不能当成歌手 也是他们害的 夜里的狂扫好多人在外头 孤孤单单 沉默的如影 时光的变态

我问你你纹身什么 要教人学坏
公民不清楚什么叫人民 
做一个平凡的人 妈妈叫我会做一个平凡的人
学者难熬 也是他们教坏的 如此的学习 地狱的打入

叫我做人民就好 不要跟上时代 都是现代的年轻人统统学坏 如此的傲然严重的奇葩 对付还没有对付的狂人啊

这是一个不熟悉的时代 人类像盲目的期待 眼子里的涂鸦 仿佛像我的人 地煞逻辑 的思考在这里奔波

走在一个诶有慌做的考克 流言啊什么都是嘴巴上的毒药 负穷意识顽固 人类丢入地狱中 慢慢的楔子鄙俗 的情愫

当完成一个没有价值的没图 如一的代表 倾诉 升华的作家 恋情的本分 覆盖这记号的历史 当我的天分 变成了古老的 霉素 虔诚的恩惠况亚

温煦寂寞 是我的人在一个未知数 当一个寂寞何处的停靠 想一个人冷静的思考 却遇到这些没用的人多多少少 是我的流畅记号

没有一开始的结局是什么样的刻骨 一个相反有名子的离前世太远 烧荒这些人的力图 耳膜的堵住 远并叫人何处 太多不礼貌的人 为何痛苦

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces