别带着你做过我的一切的梦作词/作曲/编曲/制作人:YL恨小时 不说破巨浪看见已经糟蹋的方向我问我自己 你问你自己什么算才狠狠的坑一把懦弱的 易显瘦的你等着他的电话响起看见过的我 看见过的你于是转流到其他的主题别带着你做过我的一切的梦已经无愧的付出现有辽阔时代的变迁 愉悦的享有真好你来做过我的做客浮现的上让你就的否先自由每一段时刻有来有往的背诵眼神的交错 知道你的好吗如果我能放弃一切我的所有就这样过沉迷的 不忘之墓先让自由的分身做羡慕带去的让我平静 回来的就给自己最安定的时刻 已经浮游别带着你做过我的一切的梦已经无愧的付出现有辽阔时代的变迁 愉悦的享有真好你来做过我的做客浮现的上让你就的否先自由每一段时刻有来有往的背诵眼神的交错 知道你的好吗如果我能放弃一切我的所有就这样过别带着你做过我的一切的梦已经无愧的付出现有辽阔时代的变迁 愉悦的享有真好你来做过我的做客浮现的上让你就的否先自由每一段时刻有来有往的背诵眼神的交错 知道你的好吗如果我能放弃一切我的所有就这样过

别带着你做过我的一切的梦
作词/作曲/编曲/制作人:YL

恨小时 不说破巨浪
看见已经糟蹋的方向
我问我自己 你问你自己
什么算才狠狠的坑一把

懦弱的 易显瘦的你
等着他的电话响起
看见过的我 看见过的你
于是转流到其他的主题

别带着你做过我的一切的梦
已经无愧的付出现有辽阔
时代的变迁 愉悦的享有
真好你来做过我的做客

浮现的上让你就的否先自由
每一段时刻有来有往的背诵
眼神的交错 知道你的好吗
如果我能放弃一切我的所有就这样过

沉迷的 不忘之墓
先让自由的分身做羡慕
带去的让我平静 回来的就给自己
最安定的时刻 已经浮游

别带着你做过我的一切的梦
已经无愧的付出现有辽阔
时代的变迁 愉悦的享有
真好你来做过我的做客

浮现的上让你就的否先自由
每一段时刻有来有往的背诵
眼神的交错 知道你的好吗
如果我能放弃一切我的所有就这样过

别带着你做过我的一切的梦
已经无愧的付出现有辽阔
时代的变迁 愉悦的享有
真好你来做过我的做客

浮现的上让你就的否先自由
每一段时刻有来有往的背诵
眼神的交错 知道你的好吗
如果我能放弃一切我的所有就这样过

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces