时光打杂 Time to Keep On Cleaning作词/作曲/编曲/制作人:YL/Sasha Freemind不要没有礼貌 准备一切好了时光的等待 来到我的天国 门开不要说谎理由 只为一个人好小心拿捏不错 废墟的久违裂孔Ah...我的言语Wu...请眼里的魔法时光打杂的现有 不要委托的幸福我即可 我愿意 同在在这里不要为数的时间 难买一寸金 想自由的时间为我高兴 有人默默续续 有人放胆在这里有人不确实际 有人荒诞的抽离人散人散的物理 沿着自己的勾地要我放在心里 只为了你一切不要告诉你 一切不要为你笃定一切释放了自己 一切关于我们的爱情要我们如何在恐惧里 不要释放的艰辛让风随意的飞 一切在我的心里每一刻 只要约定 每一幕 只要守信 放在这里 也会放在那里同时看好自己的原谅 不要期望的太高甚至没有的自由 会放好我的脚步甚至没有预料 子要坚守的目好容纳的世界 一切在未知数的时光另一个灵魂 被我看到这般忧郁的练习 机会 让平复的拥有只不过想好才可以遇到 平静的单手 涟漪的反顾 寄托这爱情不畏渺小

时光打杂 Time to Keep On Cleaning
作词/作曲/编曲/制作人:YL/Sasha Freemind
不要没有礼貌 准备一切好了
时光的等待 来到我的天国 门开
不要说谎理由 只为一个人好
小心拿捏不错 废墟的久违裂孔
Ah...我的言语
Wu...请眼里的魔法
时光打杂的现有 不要委托的幸福
我即可 我愿意 同在在这里
不要为数的时间 难买一寸金 想自由的时间为我高兴 
有人默默续续 有人放胆在这里
有人不确实际 有人荒诞的抽离
人散人散的物理 沿着自己的勾地
要我放在心里 只为了你
一切不要告诉你 一切不要为你笃定
一切释放了自己 一切关于我们的爱情
要我们如何在恐惧里 不要释放的艰辛
让风随意的飞 一切在我的心里
每一刻 只要约定 
每一幕 只要守信 放在这里 也会放在那里
同时看好自己的原谅 不要期望的太高
甚至没有的自由 会放好我的脚步
甚至没有预料 子要坚守的目好
容纳的世界 一切在未知数的时光
另一个灵魂 被我看到
这般忧郁的练习 机会 让平复的拥有
只不过想好才可以遇到 
平静的单手 涟漪的反顾 寄托这爱情不畏渺小

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces