与我对抗我不服输 Odds To Win/Orchestra World Version作词/作曲/编曲/制作人:YL你认为呢 我认为 人确实渺小的你知道吗 我知道 我的人生苦短好看的人却在你们前炫耀 不好看的却排斥在外头你认为呢 人生就是这样的苦短与我对抗我不会小小地打败人类与我对抗我不会因此沮丧就落泪与我对抗我不会轻易的慎重别人与我对抗我不会因为此事就毁灭与我对抗 我不会服输世界如此的大便 人类就轻易登上时装渣滓观念和理念都在我的手中 你们不可以轻易的凋谢 不堪而归 不计在望 人类确实很难去面对当他们落在你手中的一根子灰色的漩涡 将如何看脱人与人之间的复合蓝色的天空 对着阳台演说我以实际的寂寞橙色的样子 每一刻霎那研究粉色的聚光灯我的颜色 就是 与我对抗的人 我不会服输这么了不起的自私有我这个人这么对不起的世界就有这些人这么控制人的委托就是人类们这么限制的侍卫就是眼中钉人我不怕人类偷看掉我的词 因为他们都做不到我不怕人类偷看掉我的此 因为他们永远做不到唯有自己独特的姿势却有人要冒犯唯有自己擅长的知识却有人想要尽唯有自己抵掉的幽默却有人下垂竟人所🈚癫 巅峰是罪 其他的我不管你是任何人 都是骑着人间的摸索走入丝路

与我对抗我不服输 Odds To Win
/Orchestra World Version
作词/作曲/编曲/制作人:YL

你认为呢 我认为 人确实渺小的
你知道吗 我知道 我的人生苦短

好看的人却在你们前炫耀 不好看的却排斥在外头

你认为呢 人生就是这样的苦短
与我对抗我不会小小地打败人类
与我对抗我不会因此沮丧就落泪
与我对抗我不会轻易的慎重别人
与我对抗我不会因为此事就毁灭

与我对抗 我不会服输

世界如此的大便 人类就轻易登上时装渣滓
观念和理念都在我的手中 你们不可以轻易的凋谢 不堪而归 不计在望 人类确实很难去面对
当他们落在你手中的一根子

灰色的漩涡 将如何看脱人与人之间的复合
蓝色的天空 对着阳台演说我以实际的寂寞
橙色的样子 每一刻霎那研究粉色的聚光灯
我的颜色 就是 与我对抗的人 我不会服输

这么了不起的自私有我这个人
这么对不起的世界就有这些人
这么控制人的委托就是人类们
这么限制的侍卫就是眼中钉人

我不怕人类偷看掉我的词 因为他们都做不到
我不怕人类偷看掉我的此 因为他们永远做不到

唯有自己独特的姿势却有人要冒犯
唯有自己擅长的知识却有人想要尽
唯有自己抵掉的幽默却有人下垂竟

人所🈚癫 巅峰是罪 其他的我不管你是任何人 都是骑着人间的摸索走入丝路

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces