现在我死了,我也不可以让你知道,因为我知道,我死了,你会很难过...最痛的一首歌,最悲伤的恋歌YL 2026 New Single[也许我会让你变成过去式]过去式作词/武雄 作曲/李纳巍 编曲/YL 制作人/YL两双手 有同一个人 两只猫 有同一只薛闭上眼 看不见的 就是天空你依赖 我不负责任 你的礼貌 我想我会认真的去期待 只好让一个人 沉溺在自己的空间里我说 我们 不代表诚恳 我说 自己 就无疑慷推过去式 一阵风就仅仅的吹 像烟花把乱 我伤害的口碑疑问就渐渐踏入伤悲每一整夜微凉的风 仅仅的吹灭像是孤单黑夜 能让我看见 就看见你的脸 消失在你的脑海中 我已经过去式 不给你依赖 我不负责任 你的礼貌 我想我会认真的去期待 只好让一个人 沉溺在自己的空间里我说 我们 不代表诚恳 我说 自己 就无疑慷推过去式 一阵风就仅仅的吹 像烟花把乱 我伤害的口碑疑问就渐渐踏入伤悲每一整夜微凉的风 仅仅的吹灭像是孤单黑夜 能让我看见 就看见你的脸 消失在你的脑海中 我已经过去式 不给过去式 一阵风就仅仅的吹 像烟花把乱 我伤害的口碑疑问就渐渐踏入伤悲每一整夜微凉的风 仅仅的吹灭像是孤单黑夜 能让我看见 就看见你的脸 消失在你的脑海中 我已经过去式 不给

现在我死了,我也不可以让你知道,因为我知道,我死了,你会很难过...

最痛的一首歌,最悲伤的恋歌
YL 2026 New Single
[也许我会让你变成过去式]

过去式
作词/武雄 作曲/李纳巍 编曲/YL 制作人/YL

两双手 有同一个人 两只猫 有同一只薛
闭上眼 看不见的 就是天空

你依赖 我不负责任 你的礼貌 我想我会认真的去期待 只好让一个人 沉溺在自己的空间里

我说 我们 不代表诚恳 我说 自己 就无疑慷推

过去式 一阵风就仅仅的吹 像烟花把乱 我伤害的口碑疑问就渐渐踏入伤悲

每一整夜微凉的风 仅仅的吹灭像是孤单黑夜 能让我看见 就看见你的脸 消失在你的脑海中 我已经过去式 不给

你依赖 我不负责任 你的礼貌 我想我会认真的去期待 只好让一个人 沉溺在自己的空间里

我说 我们 不代表诚恳 我说 自己 就无疑慷推

过去式 一阵风就仅仅的吹 像烟花把乱 我伤害的口碑疑问就渐渐踏入伤悲

每一整夜微凉的风 仅仅的吹灭像是孤单黑夜 能让我看见 就看见你的脸 消失在你的脑海中 我已经过去式 不给

过去式 一阵风就仅仅的吹 像烟花把乱 我伤害的口碑疑问就渐渐踏入伤悲

每一整夜微凉的风 仅仅的吹灭像是孤单黑夜 能让我看见 就看见你的脸 消失在你的脑海中 我已经过去式 不给

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces