Metaphor 隐喻/第三波抒情主打 作词/作曲/编曲/制作人:YL™/YalL™最期待的人 于是过客走路前的人 不会波折镜头是夏天 雨下的夜晚慢慢走到了 最初的春天让人期待着 不想过会面淋湿的枕头 安眠入睡当你走的夜晚 我还在这春天可以当我的是不是不会出现隐喻 不爱这头 天的路靠近 余下的命途仰望我的超级 波拉诗歌的母语后来的我们 快高长大的一天隐喻 成为别人 的诗句草席项目 简单的一句最期待的人 于是过客走路前的人 不会波折镜头是夏天 雨下的夜晚慢慢走到了 最初的春天让人期待着 不想过会面淋湿的枕头 安眠入睡当你走的夜晚 我还在这春天可以当我的是不是不会出现隐喻 不爱这头 天的路靠近 余下的命途仰望我的超级 波拉诗歌的母语后来的我们 快高长大的一天隐喻 成为别人 的诗句草席项目 简单的一句留给我们最初的是自己当我开始领悟自己的宿命 简单的一句与你们的衬衣 才会想见隐喻 不爱这头 天的路靠近 余下的命途仰望我的超级 波拉诗歌的母语后来的我们 快高长大的一天隐喻 成为别人 的诗句草席项目 简单的一句留给我们最初的是自己当我开始领悟自己的宿命 简单的一句与你们的衬衣 才会想见

Metaphor 隐喻/第三波抒情主打 作词/作曲/编曲/制作人:YL™/YalL™最期待的人 于是过客走路前的人 不会波折镜头是夏天 雨下的夜晚慢慢走到了 最初的春天让人期待着 不想过会面淋湿的枕头 安眠入睡当你走的夜晚 我还在这春天可以当我的是不是不会出现隐喻 不爱这头 天的路靠近 余下的命途仰望我的超级 波拉诗歌的母语后来的我们 快高长大的一天隐喻 成为别人 的诗句草席项目 简单的一句最期待的人 于是过客走路前的人 不会波折镜头是夏天 雨下的夜晚慢慢走到了 最初的春天让人期待着 不想过会面淋湿的枕头 安眠入睡当你走的夜晚 我还在这春天可以当我的是不是不会出现隐喻 不爱这头 天的路靠近 余下的命途仰望我的超级 波拉诗歌的母语后来的我们 快高长大的一天隐喻 成为别人 的诗句草席项目 简单的一句留给我们最初的是自己当我开始领悟自己的宿命 简单的一句与你们的衬衣 才会想见隐喻 不爱这头 天的路靠近 余下的命途仰望我的超级 波拉诗歌的母语后来的我们 快高长大的一天隐喻 成为别人 的诗句草席项目 简单的一句留给我们最初的是自己当我开始领悟自己的宿命 简单的一句与你们的衬衣 才会想见

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces