百度SOGO(收购)作词/作曲/编曲/制作人:YL™/YalL™行销 在最大的市场每一件物品和自己的价钱交比分了一大半 或许要成长最后的消费税 要制造浪漫奢侈有一些昂贵最大的挑战我在百度SOGO 演绎最适合的角色独来独往 来来去去 挥挥手手何必现任的灼伤我在百度企业 流失的一份行业前阵子做不断 要不断跟上 下一辈子要记得前程最不遗憾的失望行列做到了飞机去伦敦甚至也无懈的悲欢还要离合成为我的负担 快一把所有的感伤推脱无邪的凉拌我在百度SOGO 演绎最适合的角色独来独往 来来去去 挥挥手手何必现任的灼伤我在百度企业 流失的一份行业前阵子做不断 要不断跟上 下一辈子要记得前程最不遗憾的失望我在百度SOGO 演绎最适合的角色独来独往 来来去去 挥挥手手何必现任的灼伤我在百度企业 流失的一份行业前阵子做不断 要不断跟上 下一辈子要记得前程最不遗憾的失望我在百度SOGO 演绎最适合的角色独来独往 来来去去 挥挥手手何必现任的灼伤我在百度企业 流失的一份行业前阵子做不断 要不断跟上 下一辈子要记得前程最不遗憾的失望我在百度SOGO 演绎最适合的角色独来独往 来来去去 挥挥手手何必现任的灼伤我在百度企业 流失的一份行业前阵子做不断 要不断跟上 下一辈子要记得前程最不遗憾的失望Rap: 买一买计程车 已经到达的地方 现在去做若定的交换 不痒不宜 不能回头望 时刻最好的交换 那一天的律上 主动我牵绊

百度SOGO(收购)作词/作曲/编曲/制作人:YL™/YalL™行销 在最大的市场每一件物品和自己的价钱交比分了一大半 或许要成长最后的消费税 要制造浪漫奢侈有一些昂贵最大的挑战我在百度SOGO 演绎最适合的角色独来独往 来来去去 挥挥手手何必现任的灼伤我在百度企业 流失的一份行业前阵子做不断 要不断跟上 下一辈子要记得前程最不遗憾的失望行列做到了飞机去伦敦甚至也无懈的悲欢还要离合成为我的负担 快一把所有的感伤推脱无邪的凉拌我在百度SOGO 演绎最适合的角色独来独往 来来去去 挥挥手手何必现任的灼伤我在百度企业 流失的一份行业前阵子做不断 要不断跟上 下一辈子要记得前程最不遗憾的失望我在百度SOGO 演绎最适合的角色独来独往 来来去去 挥挥手手何必现任的灼伤我在百度企业 流失的一份行业前阵子做不断 要不断跟上 下一辈子要记得前程最不遗憾的失望我在百度SOGO 演绎最适合的角色独来独往 来来去去 挥挥手手何必现任的灼伤我在百度企业 流失的一份行业前阵子做不断 要不断跟上 下一辈子要记得前程最不遗憾的失望我在百度SOGO 演绎最适合的角色独来独往 来来去去 挥挥手手何必现任的灼伤我在百度企业 流失的一份行业前阵子做不断 要不断跟上 下一辈子要记得前程最不遗憾的失望Rap: 买一买计程车 已经到达的地方 现在去做若定的交换 不痒不宜 不能回头望 时刻最好的交换 那一天的律上 主动我牵绊

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces