一个月一次的你 You are once a month/feat.Jolin Tsai作词/作曲/编曲/制作人:YL™/YalL™/Jolin Tsai一个月一次的你 告诉我 为什么 跳进心里我数 数不完的星星 散落在满地约会等着我的你 不知道 为何心里 蹦蹦调戏我说 这完美的定律 靠近你的心底You are once a month every little single of you新的奇迹 不能为何坎坷担心来到这世界 有不完的说法证据蹂躏率及 不可思议仿佛的爱情证明了 你的存在 我的活脱 新的世代 style拉阔无限的摔坏 不要辜负活着的命专属 经得起 放得下就为何 乐园 塞满无数的情节 Every Piece of me一个月一次的你 告诉我 为什么 跳进心里我数 数不完的星星 散落在满地约会等着我的你 不知道 为何心里 蹦蹦调戏我说 这完美的定律 靠近你的心底You are once a month every little single of you一个月一次的你 告诉我 为什么 跳进心里我数 数不完的星星 散落在满地约会等着我的你 不知道 为何心里 蹦蹦调戏我说 这完美的定律 靠近你的心底You are once a month every little single of you一个月一次的你 告诉我 为什么 跳进心里我数 数不完的星星 散落在满地约会等着我的你 不知道 为何心里 蹦蹦调戏我说 这完美的定律 靠近你的心底You are once a month every little single of you

一个月一次的你 You are once a month/feat.Jolin Tsai
作词/作曲/编曲/制作人:YL™/YalL™/Jolin Tsai

一个月
一次的你 告诉我 为什么 跳进心里
我数 数不完的星星 散落在满地

约会等着
我的你 不知道 为何心里 蹦蹦调戏
我说 这完美的定律 靠近你的心底

You are once a month every little single of you

新的奇迹 不能为何坎坷担心
来到这世界 有不完的说法证据

蹂躏率及 不可思议仿佛的爱情
证明了 你的存在 我的活脱 新的世代 style

拉阔无限的摔坏 不要辜负
活着的命专属 经得起 放得下

就为何 乐园 塞满无数的情节 Every Piece of me

一个月
一次的你 告诉我 为什么 跳进心里
我数 数不完的星星 散落在满地

约会等着
我的你 不知道 为何心里 蹦蹦调戏
我说 这完美的定律 靠近你的心底

You are once a month every little single of you

一个月
一次的你 告诉我 为什么 跳进心里
我数 数不完的星星 散落在满地

约会等着
我的你 不知道 为何心里 蹦蹦调戏
我说 这完美的定律 靠近你的心底

You are once a month every little single of you

一个月
一次的你 告诉我 为什么 跳进心里
我数 数不完的星星 散落在满地

约会等着
我的你 不知道 为何心里 蹦蹦调戏
我说 这完美的定律 靠近你的心底

You are once a month every little single of you

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces