不再沉默与对视轻歌 No more ambience and staring at each other and singing softly/第五波诞生主打作词/作曲/编曲/制作人:YL™/YalL™一半是身体 另一半是自己给了沉默 漠视我的哭戏会再另一端的奇迹 和命运做相聚 我的生命是现在最好的礼物成为你的伴侣将缝隙与佐领超乎的相比每一成蝶 的余力 不会将是被打进心底连自己都不哭泣 还有生命的那种挥洒剧名 经过的据悉 一杯舍利的造句我不再沉默 与对视你的轻歌我将会是快乐 与沮丧做朋友但我要成为自己的朋友 与漠视自己的线索 经过一切生活和你的轻歌 渐渐会是情歌连苦涩都执着 不要宁愿成为失手也值得难过并不快乐想未来的那一刻 也会失去自我 当成自己的之首将缝隙与佐领超乎的相比每一成蝶 的余力 不会将是被打进心底连自己都不哭泣 还有生命的那种挥洒剧名 经过的据悉 一杯舍利的造句我不再沉默 与对视你的轻歌我将会是快乐 与沮丧做朋友但我要成为自己的朋友 与漠视自己的线索 经过一切生活和你的轻歌 渐渐会是情歌连苦涩都执着 不要宁愿成为失手也值得难过并不快乐想未来的那一刻 也会失去自我 当成自己的之首我不再沉默 与对视你的轻歌我将会是快乐 与沮丧做朋友但我要成为自己的朋友 与漠视自己的线索 经过一切生活和你的轻歌 渐渐会是情歌连苦涩都执着 不要宁愿成为失手也值得难过并不快乐想未来的那一刻 也会失去自我 当成自己的之首

不再沉默与对视轻歌 No more ambience and staring at each other and singing softly/第五波诞生主打作词/作曲/编曲/制作人:YL™/YalL™一半是身体 另一半是自己给了沉默 漠视我的哭戏会再另一端的奇迹 和命运做相聚 我的生命是现在最好的礼物成为你的伴侣将缝隙与佐领超乎的相比每一成蝶 的余力 不会将是被打进心底连自己都不哭泣 还有生命的那种挥洒剧名 经过的据悉 一杯舍利的造句我不再沉默 与对视你的轻歌我将会是快乐 与沮丧做朋友但我要成为自己的朋友 与漠视自己的线索 经过一切生活和你的轻歌 渐渐会是情歌连苦涩都执着 不要宁愿成为失手也值得难过并不快乐想未来的那一刻 也会失去自我 当成自己的之首将缝隙与佐领超乎的相比每一成蝶 的余力 不会将是被打进心底连自己都不哭泣 还有生命的那种挥洒剧名 经过的据悉 一杯舍利的造句我不再沉默 与对视你的轻歌我将会是快乐 与沮丧做朋友但我要成为自己的朋友 与漠视自己的线索 经过一切生活和你的轻歌 渐渐会是情歌连苦涩都执着 不要宁愿成为失手也值得难过并不快乐想未来的那一刻 也会失去自我 当成自己的之首我不再沉默 与对视你的轻歌我将会是快乐 与沮丧做朋友但我要成为自己的朋友 与漠视自己的线索 经过一切生活和你的轻歌 渐渐会是情歌连苦涩都执着 不要宁愿成为失手也值得难过并不快乐想未来的那一刻 也会失去自我 当成自己的之首

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces