时间不多我要走了Time is running out, I have to leave作词/作曲/编曲/制作人:YL™/YalL™(Acoustic Guitar)时间不多了 我扫着年份有机会再见 真的玩够了人不是是个 我将我捆着打动心扉将于我们存在那儿去盛世交错年月我忘 机会是我们的更爱自己 其实并不蹊跷若我在海里 及面的日超带动全世界有舞动的自己不往后退日常的皆为 带着我们的缘分先入的食堂 客观去面对真真爱你的人 少了一份感情不就是我自己 最爱的缘分那无所谓仅是这仔细 要换我做你的保护不要求安慰 细心的缘分作为体抗不要求哭泣 要保重自己鉴定这保护 留下来给了我们最好的绝份时间是一种知识的我们 要走的我其实不说接着我们的海阔天空 圣诞的日子一天天辽阔 毫无所有日常的皆为 带着我们的缘分先入的食堂 客观去面对真真爱你的人 少了一份感情不就是我自己 最爱的缘分那无所谓仅是这仔细 要换我做你的保护不要求安慰 细心的缘分作为体抗不要求哭泣 要保重自己鉴定这保护 留下来给了我们最好的绝份

时间不多我要走了
Time is running out, I have to leave
作词/作曲/编曲/制作人:YL™/YalL™

(Acoustic Guitar)

时间不多了 我扫着年份
有机会再见 真的玩够了
人不是是个 我将我捆着
打动心扉将于我们存在那儿
去盛世交错

年月我忘 机会是我们的
更爱自己 其实并不蹊跷
若我在海里 及面的日超
带动全世界有舞动的自己
不往后退

日常的皆为 带着我们的缘分
先入的食堂 客观去面对
真真爱你的人 少了一份感情
不就是我自己 最爱的缘分
那无所谓

仅是这仔细 要换我做你的保护
不要求安慰 细心的缘分作为体抗
不要求哭泣 要保重自己
鉴定这保护 留下来给了我们
最好的绝份

时间是一种知识的我们 要走的我
其实不说
接着我们的海阔天空 圣诞的日子
一天天辽阔 毫无所有

日常的皆为 带着我们的缘分
先入的食堂 客观去面对
真真爱你的人 少了一份感情
不就是我自己 最爱的缘分
那无所谓

仅是这仔细 要换我做你的保护
不要求安慰 细心的缘分作为体抗
不要求哭泣 要保重自己
鉴定这保护 留下来给了我们
最好的绝份

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces