人生死的生活 vie de vie et de mort作词/作曲/编曲/制作人:YL™/YalL™(Music)Orchestra嘿嘿嘿 你笑得甜蜜哭哭哭 你哭泣声音哈哈哈 你什么道理呼呼呼 呼叫我名字请看人生的道理人生死的生活 不要不要 不要在哪里为我哭求自己 难道没有 存在的道理笑一次泪一次 这是生命难得最好的东西只要我能体会 你也会提觉信仰负疚生命也要看得清晰 每一次 有每一次的距离嘿嘿嘿 你笑得甜蜜哭哭哭 你哭泣声音哈哈哈 你什么道理呼呼呼 呼叫我名字请看人生的道理人生死的生活 不要不要 不要在哪里为我哭求自己 难道没有 存在的道理笑一次泪一次 这是生命难得最好的东西只要我能体会 你也会提觉信仰负疚生命也要看得清晰 每一次 有每一次的距离人生死的生活 不要不要 不要在哪里为我哭求自己 难道没有 存在的道理笑一次泪一次 这是生命难得最好的东西只要我能体会 你也会提觉信仰负疚生命也要看得清晰 每一次 有每一次的距离人生死的生活 不要不要 不要在哪里为我哭求自己 难道没有 存在的道理笑一次泪一次 这是生命难得最好的东西只要我能体会 你也会提觉信仰负疚生命也要看得清晰 每一次 有每一次的距离

人生死的生活 vie de vie et de mort作词/作曲/编曲/制作人:YL™/YalL™(Music)Orchestra嘿嘿嘿 你笑得甜蜜哭哭哭 你哭泣声音哈哈哈 你什么道理呼呼呼 呼叫我名字请看人生的道理人生死的生活 不要不要 不要在哪里为我哭求自己 难道没有 存在的道理笑一次泪一次 这是生命难得最好的东西只要我能体会 你也会提觉信仰负疚生命也要看得清晰 每一次 有每一次的距离嘿嘿嘿 你笑得甜蜜哭哭哭 你哭泣声音哈哈哈 你什么道理呼呼呼 呼叫我名字请看人生的道理人生死的生活 不要不要 不要在哪里为我哭求自己 难道没有 存在的道理笑一次泪一次 这是生命难得最好的东西只要我能体会 你也会提觉信仰负疚生命也要看得清晰 每一次 有每一次的距离人生死的生活 不要不要 不要在哪里为我哭求自己 难道没有 存在的道理笑一次泪一次 这是生命难得最好的东西只要我能体会 你也会提觉信仰负疚生命也要看得清晰 每一次 有每一次的距离人生死的生活 不要不要 不要在哪里为我哭求自己 难道没有 存在的道理笑一次泪一次 这是生命难得最好的东西只要我能体会 你也会提觉信仰负疚生命也要看得清晰 每一次 有每一次的距离

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces