眼色盲 Blind Spot of Colour作词/作曲/编曲/制作人:YL从领悟到愤怒的拘束从坚持到粉末的苦涩我相信我还在 我相信我会离开走入没有举手的猖狂眼衄奏演腐败的技术眺望中估计的延蒙中深呼吸会即可 生活中的坎坷每一次我眼里的彩色眼色盲目中不打样的入骨废墟色与彩虹的凝望着坎坷的回首往回基本本来是我的关顾信仰像着尾灯概念照射前途的彩色从领悟到愤怒的拘束从坚持到粉末的苦涩我相信我还在 我相信我会离开走入没有举手的猖狂眼衄奏演腐败的技术眺望中估计的延蒙中深呼吸会即可 生活中的坎坷每一次我眼里的彩色眼色盲目中不打样的入骨废墟色与彩虹的凝望着坎坷的回首往回基本本来是我的关顾信仰像着尾灯概念照射前途的彩色眼色盲目中不打样的入骨废墟色与彩虹的凝望着坎坷的回首往回基本本来是我的关顾信仰像着尾灯概念照射前途的彩色不想被别人嘲笑 我是个傻子中的角色不必砍柴的讽刺 活浪的枫叶坚固的布局搁浅 诺然的回首心想正适合的漫途长夜

眼色盲 Blind Spot of Colour
作词/作曲/编曲/制作人:YL
从领悟到愤怒的拘束
从坚持到粉末的苦涩
我相信我还在 我相信我会离开
走入没有举手的猖狂

眼衄奏演腐败的技术
眺望中估计的延蒙中
深呼吸会即可 生活中的坎坷
每一次我眼里的彩色

眼色盲目中不打样的入骨
废墟色与彩虹的凝望着
坎坷的回首往回基本
本来是我的关顾
信仰像着尾灯概念照射
前途的彩色

从领悟到愤怒的拘束
从坚持到粉末的苦涩
我相信我还在 我相信我会离开
走入没有举手的猖狂

眼衄奏演腐败的技术
眺望中估计的延蒙中
深呼吸会即可 生活中的坎坷
每一次我眼里的彩色

眼色盲目中不打样的入骨
废墟色与彩虹的凝望着
坎坷的回首往回基本
本来是我的关顾
信仰像着尾灯概念照射
前途的彩色

眼色盲目中不打样的入骨
废墟色与彩虹的凝望着
坎坷的回首往回基本
本来是我的关顾
信仰像着尾灯概念照射
前途的彩色

不想被别人嘲笑 我是个傻子中的角色
不必砍柴的讽刺 活浪的枫叶
坚固的布局搁浅 诺然的回首
心想正适合的漫途长夜

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces