一名成诗 Poetrywa作词/作曲/编曲/制作人:YL幽兰操的诗歌送别的存慕我将自己捆绑在坟墓陷入的困境 不但成膜拜的消息音乐中的十个 一筐雅的地图心想入民的风谷仰着无奈的仰望 我将诗歌写成了河 就代表我的前途一名成诗的寄送 经过许多的转折悲哀的像如图 也许我们默认 经得起许多的卡松沿途想念的渴望 一句离别不代表我的渴望沿海的如今生活 牵手的人像幽默让我背诵到一句诗歌 的挑破先知的优雅 我知道我不错 知错的能放在边缘的子牙一名成诗的寄送 经过许多的转折悲哀的像如图 也许我们默认 经得起许多的卡松沿途想念的渴望 一句离别不代表我的渴望沿海的如今生活 牵手的人像幽默让我背诵到一句诗歌 的挑破一名成诗的悲欢 我许多年的离别像告别的朋友 知道知己也知道之计向来不会讨好别人 春夏的没落 化作自己无畏的据宋听歌会的节目剧场的生送 被我关在子羡慕的插曲 和仰望的出没

一名成诗 Poetrywa
作词/作曲/编曲/制作人:YL
幽兰操的诗歌送别的存慕
我将自己捆绑在坟墓
陷入的困境 不但成膜拜的消息
音乐中的十个 一筐雅的地图
心想入民的风谷
仰着无奈的仰望 我将诗歌写成了河 就代表我的前途

一名成诗的寄送 经过许多的转折
悲哀的像如图 也许我们默认 经得起许多的卡松
沿途想念的渴望 一句离别不代表我的渴望
沿海的如今生活 牵手的人像幽默
让我背诵到一句诗歌 的挑破

先知的优雅 我知道我不错 知错的能放在边缘的子牙

一名成诗的寄送 经过许多的转折
悲哀的像如图 也许我们默认 经得起许多的卡松
沿途想念的渴望 一句离别不代表我的渴望
沿海的如今生活 牵手的人像幽默
让我背诵到一句诗歌 的挑破

一名成诗的悲欢 我许多年的离别
像告别的朋友 知道知己也知道之计向来不会讨好别人 春夏的没落 化作自己无畏的据宋
听歌会的节目剧场的生送 被我关在子羡慕的插曲 和仰望的出没

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces