除非你不爱她/他 2024 KTV 狂唱K歌主打作词/作曲/编曲/制作人:YL™我在你眼眶里饰演的角色 不期盼任何角度 连戏份一点都好不觉问我在我适当的研读的刻本 最主要的是恐龙无分之几的严苛你说我要的绝题 不经意的去问 要我着墨压抑的黑色漩涡除非你不爱她 亲爱的默默的 祝福我什么 眼泪要落下 置身我要的回答。当我下雪以后 不经意的去分辨适合的角度 拥有当我拥有你的时候 只剩一句问候 你说的话我都听懂了不在意毫无疑问 请悱恻研读角色 真的可怜什么都不觉得 在用心的压抑 深刻到无限度的质问 降落的陆地押韵角色除非你不爱她 亲爱的默默的 祝福我什么 眼泪要落下 置身我要的回答。当我下雪以后 不经意的去分辨适合的角度 拥有当我拥有你的时候 只剩一句问候 你说的话我都听懂了除非你不爱她 亲爱的默默的 祝福我什么 眼泪要落下 置身我要的回答。当我下雪以后 不经意的去分辨适合的角度 拥有当我拥有你的时候 只剩一句问候 你说的话我都听懂了

除非你不爱她/他 2024 KTV 狂唱K歌主打
作词/作曲/编曲/制作人:YL™

我在你眼眶里饰演的角色 不期盼任何角度 连戏份一点都好不觉问

我在我适当的研读的刻本 最主要的是恐龙无分之几的严苛

你说我要的绝题 不经意的去问 要我着墨压抑的黑色漩涡

除非你不爱她 亲爱的默默的 祝福我什么 眼泪要落下 置身我要的回答
当我下雪以后 不经意的去分辨适合的角度 拥有
当我拥有你的时候 只剩一句问候 你说的话我都听懂了

不在意毫无疑问 请悱恻研读角色 真的可怜什么都不觉得 在用心的压抑 深刻到无限度的质问 降落的陆地押韵角色

除非你不爱她 亲爱的默默的 祝福我什么 眼泪要落下 置身我要的回答
当我下雪以后 不经意的去分辨适合的角度 拥有
当我拥有你的时候 只剩一句问候 你说的话我都听懂了

除非你不爱她 亲爱的默默的 祝福我什么 眼泪要落下 置身我要的回答
当我下雪以后 不经意的去分辨适合的角度 拥有
当我拥有你的时候 只剩一句问候 你说的话我都听懂了

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces