当我说完我的故事以后作词/作曲/编曲/制作人:YL™记得写完一篇故事情节完整的故事有不同细节落泪的时候 有不同明天同样的一个落实地面 看完我的完美落地生根让我说完你的故事情节完美的故事在陪过一瞬间原来我的消失之前 的抗体和沮丧的落寞不哭了迎着风 小细节 那完整的螺旋你要好好的听完故事不要沮丧明天风骨声 风雨主打 带我走到丧失自己誓言太浪漫的诺言 和留声勿念体会人生很重要 不要忽略确提示范要一直好好的忠于炙热人为意味这香浓的罗曼史地理历史的古文放逐自己前途识别的长目记得写完一篇故事情节完整的故事有不同细节落泪的时候 有不同明天同样的一个落实地面 看完我的完美落地生根让我说完你的故事情节完美的故事在陪过一瞬间原来我的消失之前 的抗体和沮丧的落寞不哭了迎着风 小细节 那完整的螺旋你要好好的听完故事不要沮丧明天风骨声 风雨主打 带我走到丧失自己誓言太浪漫的诺言 和留声勿念体会人生很重要 不要忽略确提示范要一直好好的忠于炙热人为意味这香浓的罗曼史地理历史的古文放逐自己前途识别的长目记得写完一篇故事情节完整的故事有不同细节落泪的时候 有不同明天同样的一个落实地面 看完我的完美落地生根让我说完你的故事情节完美的故事在陪过一瞬间原来我的消失之前 的抗体和沮丧的落寞不哭了迎着风 小细节 那完整的螺旋你要好好的听完故事不要沮丧明天风骨声 风雨主打 带我走到丧失自己誓言太浪漫的诺言 和留声勿念体会人生很重要 不要忽略确提示范要一直好好的忠于炙热人为意味这香浓的罗曼史地理历史的古文放逐自己前途识别的长目记得写完一篇故事情节完整的故事有不同细节落泪的时候 有不同明天同样的一个落实地面 看完我的完美落地生根让我说完你的故事情节完美的故事在陪过一瞬间原来我的消失之前 的抗体和沮丧的落寞不哭了迎着风 小细节 那完整的螺旋你要好好的听完故事不要沮丧明天风骨声 风雨主打 带我走到丧失自己誓言太浪漫的诺言 和留声勿念体会人生很重要 不要忽略确提示范要一直好好的忠于炙热人为意味这香浓的罗曼史地理历史的古文放逐自己前途识别的长目

当我说完我的故事以后
作词/作曲/编曲/制作人:YL™

记得写完一篇故事情节
完整的故事有不同细节
落泪的时候 有不同明天
同样的一个落实地面 看完我的完美落地生根

让我说完你的故事情节
完美的故事在陪过一瞬间
原来我的消失之前 的抗体
和沮丧的落寞不哭了

迎着风 小细节 那完整的螺旋
你要好好的听完故事不要沮丧明天
风骨声 风雨主打 带我走到丧失自己誓言
太浪漫的诺言 和留声勿念

体会人生很重要 不要忽略确提示范
要一直好好的忠于炙热人为
意味这香浓的罗曼史地理历史的古文
放逐自己前途识别的长目

记得写完一篇故事情节
完整的故事有不同细节
落泪的时候 有不同明天
同样的一个落实地面 看完我的完美落地生根

让我说完你的故事情节
完美的故事在陪过一瞬间
原来我的消失之前 的抗体
和沮丧的落寞不哭了

迎着风 小细节 那完整的螺旋
你要好好的听完故事不要沮丧明天
风骨声 风雨主打 带我走到丧失自己誓言
太浪漫的诺言 和留声勿念

体会人生很重要 不要忽略确提示范
要一直好好的忠于炙热人为
意味这香浓的罗曼史地理历史的古文
放逐自己前途识别的长目

记得写完一篇故事情节
完整的故事有不同细节
落泪的时候 有不同明天
同样的一个落实地面 看完我的完美落地生根

让我说完你的故事情节
完美的故事在陪过一瞬间
原来我的消失之前 的抗体
和沮丧的落寞不哭了

迎着风 小细节 那完整的螺旋
你要好好的听完故事不要沮丧明天
风骨声 风雨主打 带我走到丧失自己誓言
太浪漫的诺言 和留声勿念

体会人生很重要 不要忽略确提示范
要一直好好的忠于炙热人为
意味这香浓的罗曼史地理历史的古文
放逐自己前途识别的长目

记得写完一篇故事情节
完整的故事有不同细节
落泪的时候 有不同明天
同样的一个落实地面 看完我的完美落地生根

让我说完你的故事情节
完美的故事在陪过一瞬间
原来我的消失之前 的抗体
和沮丧的落寞不哭了

迎着风 小细节 那完整的螺旋
你要好好的听完故事不要沮丧明天
风骨声 风雨主打 带我走到丧失自己誓言
太浪漫的诺言 和留声勿念

体会人生很重要 不要忽略确提示范
要一直好好的忠于炙热人为
意味这香浓的罗曼史地理历史的古文
放逐自己前途识别的长目

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces