向日四暌 ONARI 4 VI作词/作曲/编曲/制作人:YL™/姚若龙/施人诚你存在我的地方 叫什么地狱 我不在任何击溃 身不由己至。绕一圈事物谈说 放好的脚本与日暌但仰望成 线图若名于一日之爽 二日成风 三日点名 四日交际可尘埃的定义 先要成为 我永远做得好榜样提名我不爽这世界把我丢到最远的垃圾我不爽任何人的交集带我去地狱急我不合乎生养的错觉仁慈相隔狗屁划痕海 绕着整个垃圾丢下卖掉的姓名路程有狗吠 路抵抗地面白色狂叫的小狐狸废人之嘘的口味你的恶名做好 让人听了厌倦不辞礼先当作的范围人际再好也是够匹血 不忙不雅 也是人声的作废 沿途再好 也要走到最尾端的克劳迪亚的部委我不爽这世界把我丢到最远的垃圾我不爽任何人的交集带我去地狱急我不合乎生养的错觉仁慈相隔狗屁划痕海 绕着整个垃圾丢下卖掉的姓名我不爽这世界把我丢到最远的垃圾我不爽任何人的交集带我去地狱急我不合乎生养的错觉仁慈相隔狗屁划痕海 绕着整个垃圾丢下卖掉的姓名我不爽这世界把我丢到最远的垃圾我不爽任何人的交集带我去地狱急我不合乎生养的错觉仁慈相隔狗屁划痕海 绕着整个垃圾丢下卖掉的姓名

向日四暌 ONARI 4 VI
作词/作曲/编曲/制作人:YL™/姚若龙/施人诚

你存在我的地方 叫什么地狱 
我不在任何击溃 身不由己至
绕一圈事物谈说 放好的脚本
与日暌但仰望成 线图若名于

一日之爽 二日成风 三日点名 四日交际
可尘埃的定义 先要成为 我永远做得好榜样提名

我不爽这世界把我丢到最远的垃圾
我不爽任何人的交集带我去地狱急
我不合乎生养的错觉仁慈相隔狗屁
划痕海 绕着整个垃圾丢下卖掉的姓名

路程有狗吠 路抵抗地面
白色狂叫的小狐狸废人之嘘的口味
你的恶名做好 让人听了厌倦
不辞礼先当作的范围

人际再好也是够匹血 不忙不雅 也是人声的作废 沿途再好 也要走到最尾端的克劳迪亚的部委

我不爽这世界把我丢到最远的垃圾
我不爽任何人的交集带我去地狱急
我不合乎生养的错觉仁慈相隔狗屁
划痕海 绕着整个垃圾丢下卖掉的姓名

我不爽这世界把我丢到最远的垃圾
我不爽任何人的交集带我去地狱急
我不合乎生养的错觉仁慈相隔狗屁
划痕海 绕着整个垃圾丢下卖掉的姓名

我不爽这世界把我丢到最远的垃圾
我不爽任何人的交集带我去地狱急
我不合乎生养的错觉仁慈相隔狗屁
划痕海 绕着整个垃圾丢下卖掉的姓名

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces