过客 GUOKE作词/作曲/编曲/制作人:YL™读书有自己的情绪慢走也有自己风景人生说什么 那有盾讲什么填好自己性格的风车原谅一个人有他的精神天空照亮了陆地那本照亮的太阳 和温驯的月亮诗歌翩翩起舞我的判断有时候天涯写着你的歌有时候月经天经过的路程带来时刻的方针 变得毫无眷恋的角色我是你们心爱的临走过门风景无助方向的时刻会是我最好的天门让我北段的偶然 自由女神在那边海淀我原来是你们路过的过客读书有自己的情绪慢走也有自己风景人生说什么 那有盾讲什么填好自己性格的风车原谅一个人有他的精神天空照亮了陆地那本照亮的太阳 和温驯的月亮诗歌翩翩起舞我的判断有时候天涯写着你的歌有时候月经天经过的路程带来时刻的方针 变得毫无眷恋的角色我是你们心爱的临走过门风景无助方向的时刻会是我最好的天门让我北段的偶然 自由女神在那边海淀我原来是你们路过的过客有时候天涯写着你的歌有时候月经天经过的路程带来时刻的方针 变得毫无眷恋的角色我是你们心爱的临走过门风景无助方向的时刻会是我最好的天门让我北段的偶然 自由女神在那边海淀我原来是你们路过的过客有时候天涯写着你的歌有时候月经天经过的路程带来时刻的方针 变得毫无眷恋的角色我是你们心爱的临走过门风景无助方向的时刻会是我最好的天门让我北段的偶然 自由女神在那边海淀我原来是你们路过的过客

过客 GUOKE
作词/作曲/编曲/制作人:YL™

读书有自己的情绪
慢走也有自己风景
人生说什么 那有盾讲什么
填好自己性格的风车

原谅一个人有他的精神
天空照亮了陆地
那本照亮的太阳 和温驯的月亮
诗歌翩翩起舞我的判断

有时候天涯写着你的歌
有时候月经天经过的路程
带来时刻的方针 变得毫无眷恋的角色
我是你们心爱的临走过门

风景无助方向的时刻
会是我最好的天门
让我北段的偶然 自由女神在那边海淀
我原来是你们路过的过客

读书有自己的情绪
慢走也有自己风景
人生说什么 那有盾讲什么
填好自己性格的风车

原谅一个人有他的精神
天空照亮了陆地
那本照亮的太阳 和温驯的月亮
诗歌翩翩起舞我的判断

有时候天涯写着你的歌
有时候月经天经过的路程
带来时刻的方针 变得毫无眷恋的角色
我是你们心爱的临走过门

风景无助方向的时刻
会是我最好的天门
让我北段的偶然 自由女神在那边海淀
我原来是你们路过的过客

有时候天涯写着你的歌
有时候月经天经过的路程
带来时刻的方针 变得毫无眷恋的角色
我是你们心爱的临走过门

风景无助方向的时刻
会是我最好的天门
让我北段的偶然 自由女神在那边海淀
我原来是你们路过的过客

有时候天涯写着你的歌
有时候月经天经过的路程
带来时刻的方针 变得毫无眷恋的角色
我是你们心爱的临走过门

风景无助方向的时刻
会是我最好的天门
让我北段的偶然 自由女神在那边海淀
我原来是你们路过的过客

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces