用眼睛看脑也要一样的想/嘻哈的一首歌曲 HipHop作词/作曲/编曲/制作人:YL™不论你是不是活在这个世界或许是人们也一样活在这个世界不要轻易的放弃 也一样不要逃避现实的世界可能是在未来的极端我已经没有活了我想说的是我快乐就好 什么都不要 你的杀狗屁的钱 你的障碍只废的钱物 剩下的人类或许活到很苦 也没有力气说完这个世界不要因为我写了几句实验就当作当机的赚钱误会 我没有误会什么感情是要把我推开在后端的世界之门 因为我们都活到很累 也不要对自己的亏欠也感到自卑意识的是 做人不断要埋没自己的飞腿也把世界踩在傍边 人类似乎毫无自己的面对 更何况世界不容许我当成一个人来对待 我就是我的时候 我的一切将成为你们的包袱 也甚至没有忽略掉人类何观你看 抱怨冲击 身体要叙旧 依然是美好的报应 可恶的是 想开就没有知己 没有了冲击 人已对待好的相许 非一成蓦然回首 把坎坷倒掉 把前途来细腻成长的容量 或许我知道这就是答案 答案写满我的生长 我常在的地方 一个没有报复的心态来面对这个世界 以这个世界容忍 不要动手画脚 可怕的结果已经面目不成人 因为我们都是活在这个可怕的世界到处都是埋伏的人群以现在的状况看到多少人失去命 失去家人 失去真爱的 一无了然 身发到现 空冕试图 来陷入自己的招魂不要当作可怕的动物 动物至少还有生命来接无人类的可怕观点 以负面的情调 不要写入悲剧 难免产生悲痛的可别 一生只有一次的死别 难于预言我们活在这个世界 有没有从前 一旦失去了 离别我们就毫无意义的把现在的事情而置身到任何的判断,也许是自己,也许是你,也许是他,也许是群体,也许是社会的败目,人群就是沃基,毫无可得,没有当时的机会我们就失去了那些悲痛的机会,连一张不堪设想的叫念都无法看守,南无一亩扶风取舍。

用眼睛看脑也要一样的想/嘻哈的一首歌曲 HipHop
作词/作曲/编曲/制作人:YL™

不论你是不是活在这个世界
或许是人们也一样活在这个世界
不要轻易的放弃 也一样不要逃避现实的世界
可能是在未来的极端我已经没有活了
我想说的是我快乐就好 什么都不要 你的杀狗屁的钱 你的障碍只废的钱物 剩下的人类或许活到很苦 也没有力气说完这个世界不要因为我写了几句实验就当作当机的赚钱误会 我没有误会什么感情是要把我推开在后端的世界之门 因为我们都活到很累 也不要对自己的亏欠也感到自卑意识的是 做人不断要埋没自己的飞腿也把世界踩在傍边 人类似乎毫无自己的面对 更何况世界不容许我当成一个人来对待 我就是我的时候 我的一切将成为你们的包袱 也甚至没有忽略掉人类何观你看 抱怨冲击 身体要叙旧 依然是美好的报应 可恶的是 想开就没有知己 没有了冲击 人已对待好的相许 非一成蓦然回首 把坎坷倒掉 把前途来细腻成长的容量 或许我知道这就是答案 答案写满我的生长 我常在的地方 一个没有报复的心态来面对这个世界 以这个世界容忍 不要动手画脚 可怕的结果已经面目不成人 因为我们都是活在这个可怕的世界到处都是埋伏的人群以现在的状况看到多少人失去命 失去家人 失去真爱的 一无了然 身发到现 空冕试图 来陷入自己的招魂
不要当作可怕的动物 动物至少还有生命来接无人类的可怕观点 以负面的情调 不要写入悲剧 难免产生悲痛的可别 一生只有一次的死别 难于预言我们活在这个世界 有没有从前 一旦失去了 离别我们就毫无意义的把现在的事情而置身到任何的判断,也许是自己,也许是你,也许是他,也许是群体,也许是社会的败目,人群就是沃基,毫无可得,没有当时的机会我们就失去了那些悲痛的机会,连一张不堪设想的叫念都无法看守,南无一亩扶风取舍。

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces